
Contact opnemen
Heb je een vraag? Wij hebben het antwoord 💡
Controleer de onderstaande rubrieken voordat u ons schrijft, dat kan u kostbare tijd besparen!
Betaling
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
We accepteren momenteel betalingen via Apple Pay, Google Pay, CB, Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact evenals bankoverschrijvingen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen via bankoverschrijving?
Als u wilt betalen via bankoverschrijving, hoeft u alleen maar “bankoverschrijving” te selecteren bij de betaling en op “Bestelling nu plaatsen” te klikken. De bestellingsbevestigingspagina verschijnt met de bankgegevens die nodig zijn om uw overschrijving uit te voeren. Deze informatie wordt u ook per e-mail toegestuurd.
Ik heb betaald via overschrijving maar mijn bestelling is niet bevestigd...
Afhankelijk van de bank kan de levertijd variëren. Levertijden zijn over het algemeen 1 of 2 dagen. Als de bestelling na 5 dagen nog niet is bevestigd, is er waarschijnlijk een probleem:
– Controleer of u geen terugbetaling op uw rekening heeft ontvangen.
– Controleer of u de overschrijving met de juiste bankgegevens heeft verstuurd.
– Controleer of u uw bestelnummer correct heeft ingevoerd in de omschrijving van de overschrijving.
Na deze verificaties, stuur ons een bericht via het onderstaande formulier.
Waarom is mijn betaling geweigerd?
Voor een betaling per kaart: 💳
– Controleer of u voldoende saldo heeft.
– Controleer of uw kaart niet geblokkeerd of opgeschort is.
– Controleer uw betalingslimieten.
– Een mislukte kaartbetaling kan te wijten zijn aan een mislukte 3D Secure authenticatie, een fout bij het invoeren van kaartgegevens of verbindingsproblemen.
Als uw kaarten niet werken, kunt u een bankoverschrijving proberen.
Voor een betaling via overschrijving: 🏦
Het is mogelijk dat de optie “internationale overschrijving” niet geactiveerd is bij uw bank. Activeer deze en probeer opnieuw.
Als het nog steeds niet werkt, stuur ons dan een bericht via het onderstaande formulier en we zullen ons best doen om u te helpen.
Bieden jullie betaling in termijnen aan?
Momenteel is de optie niet beschikbaar, maar we zetten alle mogelijke middelen in om u deze oplossing snel aan te bieden.
Kan men betalen met PayPal?
Helaas kunnen we PayPal niet aanbieden als betaalmethode. Deze optie is niet toegestaan voor bedrijven die CBD commercialiseren.
Desondanks kunt u PayPal gebruiken om een bankoverschrijving te doen.
Kan men bij levering betalen?
Betaling bij levering is niet mogelijk voor onze producten.
Hoe kan ik een factuur verkrijgen?
U kunt een gedetailleerde factuur rechtstreeks vanuit uw persoonlijke ruimte verkrijgen. Ga naar “Bestellingen” en klik vervolgens op “Factuur bekijken“.
De factuur zal u nuttig zijn bij controle om de legaliteit van uw producten te bewijzen.
Levering
Wat zijn de levertijden?
Bestellingen worden dezelfde dag verzonden als ze voor 13u worden gevalideerd (uitgezonderd feestdagen en weekends).
De levertijden zijn 48u voor Frankrijk en 72u voor de rest van Europa (uitgezonderd feestdagen en weekends).
Let op: De levertijden worden door de transporteurs gegeven ter indicatie en zijn slechts een schatting. Sommige leveringen kunnen soms vertraging oplopen, onafhankelijk van onze wil.
Goed om te weten: De stappen van de opvolging kunnen soms tijd nemen om te actualiseren. Het is daarom normaal om niet alle informatie in real-time te ontvangen.
Als er gedurende meer dan 5 dagen geen stap wordt bijgewerkt in de opvolging, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen. Uw pakket zit waarschijnlijk vast en zal een interventie van onze kant vereisen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
U kunt de status van uw bestelling volgen door hier te klikken en uw volgnummer in te voeren. Uw volgnummer werd u per e-mail gestuurd na bevestiging van uw bestelling. Als u de volgings-e-mail niet vindt, controleer dan uw spam. Als u het nog steeds niet vindt, stuur ons dan een bericht via het onderstaande formulier.
Weet dat u ook het volgnummer kunt gebruiken om uw pakket te volgen op de website van de transporteur.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor Europa: 🇪🇺
Thuislevering: 6,99€ met DHL.
Afhaalpunt: 5,99€ met DPD.
De verzendkosten zijn gratis voor bestellingen boven 99€ aankoop (exclusief korting).
Voor Frankrijk: 🇫🇷
Thuislevering: 4,99€ met Colissimo 48u.
Afhaalpunt: 3,99€ met Colissimo 48u.
De verzendkosten zijn gratis voor bestellingen boven 99€ aankoop (exclusief korting).
Naar welke landen wordt geleverd?
SPLIFF producten worden geleverd in Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, België, Luxemburg, Nederland, Portugal, Oostenrijk, Polen, Litouwen, Estland, Letland, Ierland, Tsjechië, Hongarije, Slowakije, Slovenië, Kroatië, Roemenië en Bulgarije.
Mijn bestelling beweegt al meerdere dagen niet, is dit normaal?
De stappen van de opvolging kunnen soms tijd nemen om te actualiseren. Het is daarom normaal om niet alle informatie in real-time te ontvangen.
Als er gedurende meer dan 5 dagen geen stap wordt bijgewerkt in de opvolging, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen via het onderstaande formulier. Uw pakket zit waarschijnlijk vast en we kunnen een klacht openen bij de transporteurs.
Wat gebeurt er als mijn pakket wordt teruggestuurd naar de afzender?
Als uw pakket wordt teruggestuurd naar de afzender, betekent dit dat de transporteur uw bestelling niet kon leveren op het aangegeven adres. Gelieve ons een bericht te sturen via het onderstaande formulier om de oorzaak van het probleem te bepalen en u de meest geschikte oplossing voor te stellen.
Wat te doen als mijn pakket als geleverd wordt aangegeven, maar ik het niet heb ontvangen?
Als de opvolging van uw pakket aangeeft dat het werd geleverd, maar u het niet heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via het onderstaande formulier. We zullen een onderzoek openen bij de transporteur om de oorsprong van dit incident te bepalen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Als u niet aanwezig bent thuis op het moment van levering, wordt het pakket automatisch teruggestuurd naar de afzender.
Om dit ongemak te voorkomen, nodigen we u uit om contact op te nemen met de transporteur om uw leveringsadres te wijzigen.
Denk er ook aan om uw pakket op uw werkplek te laten leveren indien mogelijk. De pakketten bevatten geen logo en zijn verzegeld om geen geur af te geven. Deze oplossing zal u toelaten uw pakket makkelijker op te halen.
Wat is het retourbeleid voor SPLIFF producten?
Om toegang te krijgen tot de retourbeleidpagina, hoeft u alleen maar hier te klikken.
Hoe kan ik een retour doen?
Voordat u een retour doet, gelieve goed kennis te nemen van het retourbeleid.
Om uw retour uit te voeren, stuur een bericht in het onderstaande formulier door deze informatie te completeren:
- Bestelnummer:
- Naam:
- Voornaam
- E-mailadres gebruikt voor de bestelling:
- Telefoonnummer gebruikt voor de bestelling:
- Welke producten wilt u retourneren:
- Wat is de reden van uw retour:
Hoe verloopt de terugbetaling?
Na een retour zijn er verschillende opties beschikbaar voor u:
- Het opnieuw verzenden van uw bestelling
- De terugbetaling van uw bestelling op uw cashback saldo
- De terugbetaling op uw betaalmethode.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice via het onderstaande formulier om uw terugbetalingsverzoek uit te voeren.
Terugbetalingen worden verwerkt zodra de pakketten in onze lokalen worden ontvangen.
Kunnen de douane mijn pakket in beslag nemen?
Al onze producten zijn conform de Europese regelgevingen evenals de geldende wetgeving in de landen waarnaar we verzenden. Uw pakket kan daarom niet door de douane in beslag worden genomen.
Bestelling
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Het aanmaken van een SPLIFF account is niet verplicht om een bestelling te plaatsen.
Desondanks duurt het aanmaken van een account slechts enkele seconden en biedt u verschillende voordelen:
- Cashback verdienen
- Op de hoogte blijven van goede deals en kortingen
- Een overzicht hebben van uw bestellingen, uw adressen wijzigen, uw facturen downloaden, enz…
Het is daarom veel interessanter voor u om bestellingen te plaatsen met een SPLIFF account.
Om uw account aan te maken, klik hier.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bestellingen worden snel verwerkt en het is niet mogelijk om uw bestelling te annuleren wanneer deze al bevestigd is.
Als uw bestelling nog wacht op bevestiging, ga naar uw ruimte en klik op “Annuleren” in uw tabblad “Bestellingen“.
Ik kan mijn bestelling niet betalen, hoe moet ik dat doen?
Als u er niet in slaagt uw bestelling te betalen, stuur ons dan een bericht en wij zullen er alles aan doen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.
SPLIFF Account
Hoe maak ik mijn SPLIFF account aan?
Om uw account aan te maken hoeft u alleen maar hier te klikken en uw gegevens in te voeren in het vakje “Registreren”. Zodra u klaar bent, klikt u op de knop “Registreren”. Dat is het 🙂.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik het resetten?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op “Wachtwoord vergeten“. Voer uw e-mailadres of gebruikersnaam in en klik op “Wachtwoord resetten”.
U ontvangt dan een e-mail met een link die u uitnodigt om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Ik wil een account aanmaken maar mijn e-mailadres wordt al gebruikt.
Als u probeert in te loggen maar het bericht “dit e-mailadres bestaat al” verschijnt, heeft u waarschijnlijk al een account aangemaakt met dit e-mailadres.
Om er toegang toe te krijgen, reset uw wachtwoord door te klikken op “Wachtwoord vergeten” en voer dan uw e-mailadres in.
U ontvangt dan een e-mail met een link die u uitnodigt om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Hoe verander ik mijn e-mailadres?
Om uw e-mailadres te wijzigen, ga naar uw persoonlijke ruimte en klik op “Account”. In de sectie “E-mailadres” voert u uw nieuwe adres in en klikt u vervolgens op de knop “Wijzigingen opslaan”.
Hoe verwijder ik mijn account?
Wilt u uw SPLIFF account verwijderen? Stuur een bericht via het onderstaande formulier en ons team zal uw account en al uw gegevens verwijderen.
Cashback
Wat is Cashback?
De cashback is ons loyaliteitsprogramma waarmee u euro’s kunt verdienen voor elke aankoop die u op onze site doet. U kunt vervolgens uw cashback gebruiken om bestellingen te plaatsen op Spliff. Een speciale cashback ruimte is beschikbaar op uw account, waarmee u uw saldo kunt bekijken, codes kunt aanmaken of acties kunt ondernemen om nog meer cashback te verdienen.
Wat is de waarde van de Cashback?
U verzamelt 1 euro cashback per uitgegeven schijf van 10€. Bijvoorbeeld, een bestelling van 54€ stelt u in staat om 5€ cashback te genereren).
De gegenereerde cashback omvat het bedrag exclusief verzending. Voorbeeld: Een bestelling van 91,99€ inclusief verzending van 6,99€ geeft een bedrag exclusief verzending van 85€. Het cashback bedrag zal dus 8€ zijn.
Hoe verdien ik Cashback?
Naast bestellingen stellen andere acties u in staat om cashback te verdienen:
- 2€ per geplaatste review (met foto)
- 1€ welkomstbonus bij het aanmaken van het account
- 1€ per Instagram volger
- 5€ per verwezen persoon (5€ voor de peetling)
Hoe gebruik ik mijn Cashback?
In uw account heeft u toegang tot het tabblad “Cashback“.
U vindt linksboven het beschikbare cashback bedrag.
Om uw cashback te gebruiken, klikt u op de knop “Mijn cashback gebruiken”. Kies vervolgens het bedrag dat u wilt gebruiken en klik op “Toepassen op mijn winkelwagen”. Een code wordt gegenereerd en toegevoegd aan uw winkelwagen. U kunt deze ook terugvinden in het coupon tabblad.
Hoe lang is mijn cashback geldig?
Uw cashback heeft geen vervaldatum! U kunt het dus gebruiken wanneer u wilt ☺️.
Wat gebeurt er met mijn Cashback als ik een bestelling retourneer?
Wanneer een bestelling wordt geretourneerd of terugbetaald, wordt de gebruikte cashback gecrediteerd op uw account.
De euro’s die u op deze bestelling heeft verdiend zullen daarentegen worden verwijderd.
Kan ik een promocode en cashback combineren op een bestelling?
Ja! U kunt uw cashback en kortingscodes combineren op dezelfde bestelling.
Ik heb een bestelling geplaatst maar geen cashback ontvangen!
De cashback wordt aan uw account toegevoegd zodra de bestelling wordt bevestigd. Als u per bankoverschrijving heeft betaald, moet u dus wachten op de ontvangst van de overschrijving en vervolgens de bestellingsbevestiging voordat u uw cashback ontvangt.
Is het mogelijk om mijn Cashback naar een ander account over te zetten?
Ja! Als u bestellingen heeft geplaatst met verschillende e-mailadressen, kunnen we uw accounts samenvoegen. Dit zal uw verschillende bestellingen en uw cashback bundelen.
U kunt een verzoek indienen door het onderstaande formulier in te vullen. Geef het e-mailadres aan dat u wilt gebruiken en dat wat u wilt verwijderen.
Waarom wordt de cashback niet toegepast op de winkelwagen?
De cashback wordt niet toegepast op de winkelwagen als deze al is gebruikt in een andere bestelling.
Als deze bestelling nog in afwachting is van betaling of de status “betalingsfout” heeft, kunt u deze annuleren vanuit uw account in het tabblad “Bestellingen”.
Uw cashback zal weer beschikbaar zijn en u kunt het gebruiken voor een nieuwe bestelling.
Promotie
Hoe gebruik ik een promocode?
U kunt een promocode gebruiken door deze in te voeren in het veld “promocode” in uw winkelwagen.
Kan ik meerdere promocodes gebruiken op een bestelling?
Ja! U kunt uw cashback codes en kortingscodes combineren.
Een bericht meldt me dat de promocode niet kan worden toegepast...
Een foutmelding die aangeeft dat een promocode niet kan worden toegepast is gerelateerd aan een van de volgende redenen:
- U heeft deze code al gebruikt bij een andere bestelling.
- De geldigheidsdatum van de code is verlopen.
Hoe word ik geïnformeerd over promoties en goede deals?
Om op de hoogte te blijven van promoties en goede deals van SPLIFF, hoeft u alleen maar geabonneerd te zijn op de Nieuwsbrief. Voer uw e-mailadres in onderaan de pagina en klik op “Abonneren” (U heeft de mogelijkheid om zich op elk moment uit te schrijven).
Wetgeving
Is de verkoop van SPLIFF producten legaal in mijn land?
Wij zorgen ervoor dat we alle lokale regelgeving en wetten respecteren die de verkoop van onze producten regelen. Producten die niet verkocht kunnen worden in uw land worden niet aangeboden op de website volgens uw locatie. Niettemin is het uw verantwoordelijkheid om zelf een dubbele controle uit te voeren (zie algemene verkoopvoorwaarden).
Moet ik meerderjarig zijn om te bestellen bij SPLIFF?
Ja, u moet meerderjarig zijn om te bestellen bij SPLIFF. Door de algemene verkoopvoorwaarden te accepteren bij een bestelling, bevestigt u dat u de vereiste wettelijke leeftijd heeft
B to B
Voor alle vragen bestemd voor professionals, ga naar SPLIFF Factory of stuur een bericht via het onderstaande formulier.